Franchise Başvuru Formu

• KİŞİSEL BİLGİLER:
Adı Soyadı:

Doğum Yeri:

Doğum Tarihi:





Cinsiyeti: Bay Bayan

Medeni Hali: Evli Bekar

Ev Adresi:

E-Posta:

Ev Tel:

Ev Faks:

Cep Tel:



• EĞİTİM BİLGİLERİ:
Eğitim Durumu:

Bölüm:

Yabancı Dil 1:

Yabancı Dil 2:



• MESLEKİ BİLGİLERİ:
Halen Yapılan İş:

Şirket Adı ve Ünvanı:

Şirketin Faaliyet Konusu:

Şirketin Kuruluş Yılı:

Şirketteki Durumunuz: Çalışan İş Sahibi

İş Sahibiyseniz;
Ortaklarınız var mı, varsa ortaklarınızın Yakınlığı ve İsimleri

Çalışansanız;
Kaç yıldır bu iştesiniz:

Şirket Adresi:

Şirket Telefon:

Şirket Faks:

Web Adresi:

E-Mail:

Daha Önceki İş Deneyimleriniz



• LOKASYON:
Bayiliğini Düşündüğünüz;
il,ilçe:

Adres:

Düşündüğünüz Marmara 34 Konsepti: Nokta Corner

Şekli: Caddeüstü dükkan İş Merkezi / Daire

Yer: Kiralık Size Ait

Kiralıksa; Kira Bedeli: YTL

Düz Giriş m2 Ön Cephesi: m2
Asma Kat m2
Bodrum m2
Bahçe m2
1. Kat m2
2. Kat m2

• FOTOĞRAFLAR:
<>

Fotoğraf 1:
Fotoğraf 2:
Fotoğraf 3:
Fotoğraf 4:
Fotoğraf 5:
Not: Fotoğraflar jpeg formatında ve boyutu 1 Mb dan küçük olmalıdır.


• GENEL BİLGİLER:
Daha önce franchising aldınız mı: Evet Hayır

Daha önce franchising aldıysanız;
Detaylı bilgi veriniz:

Daha önce Marmara 34 yetkilileriyle görüştünüzmü.
Eğer görüştüyseniz, kimlerle görüştünüz:

Marmara 34 ailesinden tanıdıklarınız var mı:

Ofis İşletme Tercihi: Kendisi Yakını Profesyonel

Yalnız/Ortak: Yalnız Ortak Sayısı:



• MALİ KONULARLA İLGİLİ BİLGİLER:
Yatırım için ayırdığınız miktar: YTL

Bu yatırım sonucu yıllık gelir beklentiniz: YTL

Aylık tahmini ciro beklentisi (Yaz): YTL

Aylık tahmini ciro beklentisi (Kış): YTL

Tahmini Geri Dönüşüm Süresi: 6-12 Ay 12-18 Ay 18-24 Ay



• HIZLI BİLGİLER:
Kendi yerimde Marmara 34 bayiliği istiyorum
Kiralık bir dükkan için Marmara 34 bayiliği istiyorum.
Yatırım yapmak için yönlendirmenizi istiyorum.
Şartlarınız hakkında bilgi almak istiyorum.
Birden fazla Marmara 34 bayiliği İstiyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar