İlkyardımcı Sertifikası Hakkında Bilgiler:

Bütün kamu ve özel kurum - kuruluşlarda çalışan her 10 personel için 1 kişi de bu sertifika olması zorunlu hale getirildi.
Ağır ve tehlikeli işler kapsamında olan firmalarda çalışan 20 personel için 1 kişi de bu sertifika olması zorunlu hale getirildi.


İlkyardımcı Sertifikası Hakkında Bilgiler:

Bu ilkyardımcı sertifika eğitim programı Sağlık Bakanlığından ilkyardım eğitimi verme ve ilkyardımcı sertifikası programı düzenleme yetkisi olan kurumlar tarafından düzenlenir.

Geçerlilik süresi 3 yıldır.

Bu sertifika Sağlık Bakanlığı sertifikalı İlkyardımcı eğitim programına katılan ve kurs sonunda başarılı olan kişilere verilen sertifikadır.

Kurs bitiminde Sağlık Bakanlığı yetkilileri hem teorik hem de pratik uygulamalı sınav yapıyorlar. Her iki sınavdan 100 üzerinde en az 85 alan kişilere ilkyardımcı sertifikası ve ilkyardımcı kimlik düzenlenir.

Sem İlkyardım Eğitim Merkezinden eğitim almış kişiler/kurumlar her yıl ücretsiz olarak güncelleme eğitimlerine katılırlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar