DOĞAL Afet Sigortaları Kurumu’nun (DASK) Çağrı Merkezi numarası Alo DASK 125 olarak değiştirdi.

ALO DASK 125 hizmete girdi

DOĞAL Afet Sigortaları Kurumu’nun (DASK) Çağrı Merkezi numarası Alo DASK 125 olarak değiştirdi.
12 Mart itibariyle hizmete giren Alo DASK 125 Hattı sayesinde DASK’a erişim daha hızlı ve kolay olacak. Sigortalılar Alo DASK 125’i arayarak poliçeleriyle ilgili güncel bilgilere ulaşmanın yanı sıra depremlerin ardından hasar ihbarında bulunup hasar tespit çalışmaları ile tazminat ödemeleri hakkında bilgi edinebilecek, hasar dosyalarını takip edebilecek. DASK Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı “Verdiğimiz hizmetin kalitesini artırmak için Çağrı Merkezimiz Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na başvurarak kısa numara aldık. Bu akılda kalıcı, numara sayesinde hem sigortalılarımız hem de henüz sigortalımız olmayan ev sahipleri soruları için bize hızlı ve kolayca ulaşabilecekler. Alo DASK 125 Zorunlu Deprem Sigortası Hattı’nın hasar verici depremlerin ardından ihbar yönetiminde etkin rol üstlenmesini sağlayacağız. Amacımız, Çağrı Merkezimiz aracılığıyla yaptığımız bilgilendirme ve deprem sonrası hasar yönetimi faaliyetlerindeki hizmet seviyemizi daha yukarıya taşımak” dedi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar