DOĞAL Afet Sigortaları Kurumu’nun (DASK) Çağrı Merkezi numarası Alo DASK 125 olarak değiştirdi.
ALO DASK 125 hizmete girdi
DOĞAL Afet Sigortaları Kurumu’nun (DASK) Çağrı Merkezi numarası Alo
DASK 125 olarak değiştirdi.
12 Mart itibariylehizmete giren Alo DASK 125
Hattı sayesinde DASK’a erişim daha hızlı ve kolay olacak. Sigortalılar Alo
DASK 125’i arayarak poliçeleriyle ilgili güncel bilgilere ulaşmanın yanı sıra depremlerin ardından hasar
ihbarında bulunup hasar tespit çalışmaları ile tazminat ödemeleri hakkında bilgi
edinebilecek, hasar dosyalarını takip edebilecek. DASK Yönetim
Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı “Verdiğimiz hizmetin kalitesini artırmak için
Çağrı Merkezimiz Bilgi
Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na başvurarak kısa numara aldık. Bu akılda kalıcı, numara sayesinde hem
sigortalılarımız hem de henüz sigortalımız olmayan ev sahipleri soruları için
bize hızlı ve kolayca ulaşabilecekler. Alo DASK 125 Zorunlu Deprem Sigortası
Hattı’nın hasar verici depremlerin ardından ihbar yönetiminde etkin rol üstlenmesini
sağlayacağız. Amacımız, Çağrı Merkezimiz aracılığıyla yaptığımız bilgilendirme
ve deprem sonrası hasar yönetimi faaliyetlerindeki hizmet seviyemizi daha
yukarıya taşımak” dedi.
12 Mart itibariyle
Yorumlar