İnşaat Sektörünün Başarısı İçin Teknoloji Kullanımı Şart!

6. Ulusal İnşaat Yönetimi Kongresi’nin ikinci gününde İnşaat Yönetimi Bağlamında Sektörün Beklentileri konulu panel düzenlendi. Panelde konuşan Simge... 6. Ulusal İnşaat Yönetimi Kongresi’nin ikinci gününde İnşaat Yönetimi Bağlamında Sektörün Beklentileri konulu panel düzenlendi. Panelde konuşan Simge Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nezir Gencer, başarıya giden en kısa yolun teknolojiden geçtiğini ve çağa ayak uydurulması gerektiğini söyledi.
Gençlere iş hayatındaki tecrübelerini aktaran Gencer, iş hayatının öğrenmekten ibaret olduğunu söyledi. Gelişim ve çağa ayak uydurma konusunda yenilikçi beyinlere ihtiyaç olduğunu belirten Simge Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Nezir Gencer, 40 yılı aşkın süreden beri asfalt sektöründe faaliyetlerini sürdürdüğünü ve her yeni gün bir şeyler öğrendiğini kaydetti. Gencer sözlerini şöyle sürdürdü: Örnek olarak ben 40 yıldan beri asfalt üzerine gece gündüz çalışmaktayım. '40 yıllık tecrübeye sahibim' diyerek öğrenmeden vazgeçtiğim an bakıyorum ki, yeni bir şeyler daha öğreniyorum. Bütün başarının tek sırrı var o da, dersini iyi çalışmaktır. Hayattaki başarının para ile ölçülemeyeceğini söyleyen Gencer, başarının ölçütünün para ile doğru orantılı olmadığını ifade etti. Takım ruhu ile hareket edilerek elde edilen başarıların kalıcı olacağını söyleyen Gencer, zorlu yolları aşmanın takım ruhu ile gerçekleşeceğini sözlerine ekledi. Gencer ayrıca, hayatta başarısızlıkların olabileceğini, ancak bu başarısızlıkların yılgınlığa sebebiyet vermemesi gerektiğini kaydetti. Prof. Dr. Mehmet Emin Öcal’ın oturum başkanlığı yaptığı panelin bir diğer konuşmacısı Garanti Koza Yönetim Kurulu Başkanvekili Dr. Murat Binark ise gençlerden beklentilerin, verilen işe dört elle sarılmaları olduğunu söyledi. Binark, gençlerin kalıplara bağlı kalmadan, geniş düşünmeleri gerektiğini ve ileri görüşlü olmalarının gerekliliğinin altını çizerken mühendislik alanında faaliyette bulunan gençlerin yönetim bilgisine ve disiplinine sahip olmalarının önemli olduğunu hatırlattı. haberimport

Yorumlar

Popüler Yayınlar