İnşaat-emlak 
sektörü potansiyeli ve fırsatlarıyla firmaları yeni konut projeleri üretmeye 
teşvik ediyor. Yeni inşaat firmaları kuruluyor. Mevcut inşaat firmaları 
yollarına farklı projeler üretmeye devam ediyor.
Yeni 
yeni projeler ortaya çıkıyor. Ancak her yeni proje satış konusunda başarılı 
olamıyor. Motive alıcıların çok yoğun olduğu bu dönemlerde inşaat sahiplerinin 
yeni projelerini görücüye çıkarırken dikkat etmesi gereken çok önemli konularda 
beraberinde geliyor.
İnşaat 
kalitesi, konsept, daire tipleri, lokasyon, ulaşılabilirlik, sosyal imkanlar, 
güvenlik, otopark, aidat, satış ofisi, inşaatı yapan şirketin algısı, fiyat ve 
ödeme kolaylıkları gibi unsurlardan biri ya da birkaç tanesi hedef kitle olarak 
belirlenen tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun değilse satış yapmak 
zorlaşıyor. Yani A hedef kitleye B hedef kitlenin beğeneceği ya da tam tersi B 
hedef kitleye A hedef kitlenin beğeneceği bir proje sunulduğunda satış 
güçleşiyor. İşte bir konut projesinin pazarlama sürecinin sonucu olan satışta 
başarı tamamen bunda gizli.
Bir 
konut projesi üretirken insanlar tarafından talep görmesi hedefleniyor. Ancak 
sunulanlara karşılık istenilen bedel hedef kitle tarafından talep görmüyorsa 
yapılan projedeki daireler ne ekonomiye, ne insanlara yarar sağlıyor, arz 
fazlasını arttırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Yeni 
dönem inşaat-emlak sektörünün daha da parlayacağı bir dönem olacak. İşin beton, 
demir ya da tuğlanın yanısıra daha önemlisi insan olduğunun bilincinde olan 
inşaat firmaları satış sorunu yaşamayacaklardır.
Gayrimenkul, 
savaş, deprem, ekonomik kriz dönemleri dahil, altın, döviz ve borsa yükselirken 
de düşerken de fırsatlar üretebilme kabiliyetine sahip dünyadaki en güvenilir 
tek yatırım aracıdır.
Hilmi 
Işıkören
www.isikoren.com 
Yeni 
yeni projeler ortaya çıkıyor. Ancak her yeni proje satış konusunda başarılı 
olamıyor. Motive alıcıların çok yoğun olduğu bu dönemlerde inşaat sahiplerinin 
yeni projelerini görücüye çıkarırken dikkat etmesi gereken çok önemli konularda 
beraberinde geliyor.
İnşaat 
kalitesi, konsept, daire tipleri, lokasyon, ulaşılabilirlik, sosyal imkanlar, 
güvenlik, otopark, aidat, satış ofisi, inşaatı yapan şirketin algısı, fiyat ve 
ödeme kolaylıkları gibi unsurlardan biri ya da birkaç tanesi hedef kitle olarak 
belirlenen tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun değilse satış yapmak 
zorlaşıyor. Yani A hedef kitleye B hedef kitlenin beğeneceği ya da tam tersi B 
hedef kitleye A hedef kitlenin beğeneceği bir proje sunulduğunda satış 
güçleşiyor. İşte bir konut projesinin pazarlama sürecinin sonucu olan satışta 
başarı tamamen bunda gizli.
Bir 
konut projesi üretirken insanlar tarafından talep görmesi hedefleniyor. Ancak 
sunulanlara karşılık istenilen bedel hedef kitle tarafından talep görmüyorsa 
yapılan projedeki daireler ne ekonomiye, ne insanlara yarar sağlıyor, arz 
fazlasını arttırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Yeni 
dönem inşaat-emlak sektörünün daha da parlayacağı bir dönem olacak. İşin beton, 
demir ya da tuğlanın yanısıra daha önemlisi insan olduğunun bilincinde olan 
inşaat firmaları satış sorunu yaşamayacaklardır.
Gayrimenkul, 
savaş, deprem, ekonomik kriz dönemleri dahil, altın, döviz ve borsa yükselirken 
de düşerken de fırsatlar üretebilme kabiliyetine sahip dünyadaki en güvenilir 
tek yatırım aracıdır.
Hilmi 
Işıkören
www.isikoren.com
www.isikoren.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder